Har du precis blivit kund eller funderar på att inleda ett samarbete med oss? Här får du veta steg för steg vad som händer efter att du signerat ditt avtal.
När du har valt att bli kund hos oss på utbildning.se kommer du att påbörja vår onboarding. Du får då all information du behöver för att få ut det mesta av din publicering från start. Onboardingen innebär personlig vägledning av vår Customer Success.
Steg 1: Insamling av material
Strax efter att du signerat ditt avtal skickar vi dig en publiceringsmall. Här fyller du i all information vi behöver för att påbörja din publicering. När du skickat in ditt material ser vi över informationen och säkerställer att inget saknas. Här kan du även få förbättringsförslag.
Steg 2: Kommunikationsteamet påbörjar din publicering
Vårt kommunikationsteam tar emot och paketerar din information för publicering på utbildning.se. Tiden för publicering varierar beroende på hur många utbildningar du vill publicera:
- Färre än 5 utbildningar: 0–5 arbetsdagar
- 5–10 utbildningar: 5–10 arbetsdagar
- 10–15 utbildningar: 10–15 arbetsdagar
- 15+ utbildningar: 15+ arbetsdagar
Steg 3: Genomgång med Customer Success
Vi bokar in en hel timme där Customer Success går igenom allt du behöver veta för att optimera din publicering. Här får du inloggningsuppgifter till vår kundportal och en genomgång av alla funktioner och verktyg som finns här. Kundportalen kan du sedan använda för att bland annat följa dina resultat, samla in recensioner och uppdatera information om dina utbildningar.
Steg 4: Kontinuerlig kontakt och stöd
Två till fyra veckor efter att din publicering är färdigställd följer Customer Success upp med dig och ser till att allt fungerar och att du har kommit igång ordentligt. Efter det bokar vi in uppföljningsmöten varje kvartal för att gå igenom dina resultat och se till att din publicering är optimerad. Under det första året får du med jämna mellanrum tips och trix av våra marknadsföringsexperter via mejl – allt för att du ska kunna få ut så mycket som möjligt av din medverkan.
Du har också alltid möjlighet att kontakta oss under tiden för att få hjälp och stöd, antingen via din kontaktperson, Customer Success eller direkt till kommunikationsteamet via vår supportmejl.
Vad kan du förvänta dig?
- Kontinuerlig uppföljning
- Tillgång till vår kundportal där du snabbt och enkelt själv kan ta del av statistik, uppdatera information, samla in recensioner mm.
- Ta del av expertis från vårt kommunikationsteam
- Personlig rådgivning och kontakt
- Flera kontaktpersoner för snabb och smidig support
Vill du veta mer? Kontakta oss!