Recensioner som stärker ert varumärke och en nyhet från utbildning.se

 

Att lyfta fram upplevelser från tidigare deltagare är ett effektivt sätt att skapa förtroende hos dem som överväger att anmäla sig. Det ger en möjlighet att ta del av deras erfarenheter och få en tydligare bild av vad utbildningen verkligen innebär.
 
I våra användarundersökningar framkommer det tydligt att recensioner är mycket uppskattade av våra besökare. Att som utbildningsanordnare bemöta även negativa omdömen visar på transparens och ansvarstagande, vilket lämnar ett starkt intryck och ger användare en upplevelse av trovärdighet. 
 
Därför visar vi deltagarrecensioner 
 
På utbildning.se är vårt mål att ge en så komplett bild som möjligt av de utbildningar som erbjuds. Genom att presentera recensioner som speglar verkliga erfarenheter visar ni att ni tar feedback på allvar och är villiga att arbeta kontinuerligt med förbättringar. 
 
Nyhet: Veckovisa sammanfattningar av nya recensioner 
 
Från och med 28 april gör vi en uppdatering i våra recensionsmejl. Istället för att tidigare enbart informera om negativa omdömen (recensioner med två stjärnor eller färre) kommer ni nu att få en automatisk veckosammanfattning varje måndag, under förutsättning att nya recensioner har inkommit under veckan. 
 
På detta sätt ges ni en god överblick över alla synpunkter, både beröm och förslag på förbättringar, så att ni snabbt kan följa upp vid behov. Som alltid har ni möjlighet att när som helst logga in i kundportalen för att läsa och svara på alla recensioner. 
 
Anpassa mottagarlistan 
 
Om ni vill att en särskild person, exempelvis rektor, kommunikatör eller utbildningschef, ska ta emot recensionsmejlen kan ni enkelt lägga till upp till tre mottagare i det här formuläret. 
 
Har ni ytterligare frågor om recensionerna eller kundportalen? Kontakta oss gärna för att få hjälp! 

Picture of Gabriel Seidel
Gabriel Seidel

PR Specialist